Уебинар за предизвикателствата пред специалните събития във време на карантина
Дата: 11 април
За специалните събития – тези толкова цветни и запомнящи се моменти от личния и корпоративен живот – на 13 март сякаш времето спря. Преустановиха се процеси на подготовка на големи международни конференции, бяха отложени семинари и корпоративни обучения, сватбени и лични тържества. Събитийните мениджъри затаиха дъх… Но много бързо се реорганизираха.
Защото да създаваш събитие е вдъхновение. То зарежда творческия ти дух и удоволствието от създаденото преживяване ти ти носи усещане за полезност и професионално удовлетворение. Защото това е призвание.
“Ситуацията, в която се намираме в момента, наистина е необичайна и плашеща. – споделя Марина Григорова, основател на първата в България професионална академия за събитийни мениджъри My Event Academy. – Никой от нас не си е представял, че може да се случи такова нещо в наши дни. Като в сюжет на холивудска продукция сме. А еvent мениджмънта е една от най-засегнатите индустрии от кризата – разговарям ежедневно с хора, професионалисти в областта, и те споделят, че месеци труд се е канселирал в рамките на няколко дни. Прехвърлянето на офлайн събитията в онлайн средата вече е факт. Получи се бързо адаптиране на всички към един различен модел на комуникация. Можем да извадим и доброто… Кога сме мислили, че ще направим такъв скок в дистанционното обучение на децата, както и да реорганизираме толкова бързо и ефективно комуникацията на милиони събития“.
Академията, която бе официално представена в края на февруари беше планира летен модул, който за съжаление също беше отменен.
Екипът обаче бързо успя да се справи с предизвикателствата и беше категоричен, че кризата е възможност и ще направи всичко, за да я използва докрай. Така се роди идеята за уебинарът Събитията сега и в бъдеще. В него трите основни лектори в My Event Academy представиха три ключови за събитийната индустрия теми и споделиха своя опит.
„Как се комуникира събитие по време на криза?“ представи Надежда Ванева, основател и директор комуникация в маркетингова агенция 3CON.
Десислава Авджиева, основател и оперативен директор на агенция Alternative Advertising наблегна на иновациите в събитията, дигиталния ПР и неговите приложения, както и какви са събитията сега и какви ще бъдат в бъдеще.
„Как да създаваме събития с емпатия?“ беше темата на Антония Керчева, директор Бизнес развитие в CIC, с дългогодишна експертиза в областта на конгресния мениджмънт. Тя разказа за събития с преживяване във виртуалния свят и сподели Майндфулнес практика за вкъщи.
Вижте пълен запис от уебинара: ТУК