Панел 1: МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА НА ОНЛАЙН СЪБИТИЕ, Гост-лектор
· Как да привлечем аудитория онлайн и Как ефективно да промотираме онлайн събитие в дигитална среда?
Кои дигитални канали да използваме, за да продаваме събитията си? Колко време да си предвидим за промотиране на различни събития? Добри работещи практики за дигитална комуникация.
· Как да измерим успеха на онлайн събитието?
>> ЛЮБОПИТНО от първа ръка: Как мащабно офлайн събитие преминава в ОНЛАЙН? Теодора Добрева, Carrier Show
Панел 2: ДИЗАЙН И СЦЕНАРИЙ НА ОНЛАЙН СЪБИТИЕ, Лектор: Десислава Авджиева, Основател Alternative Advertising
· Какви са стъпките в организацията на онлайн събитие?
· Как да създадем запомнящи моменти в онлайн събитие?
· Платено или безплатно да бъде нашето събитие?
· Как и коя онлайн платформа да изберем за целите на планираното събитие?
Панел 3: СЪЗДАВАНЕ НА АТМОСФЕРА. ЕЗИКЪТ НА ТЯЛОТО. ВЪНШЕН ВИД НА ЛЕКТОРА, Лектор: Надежда Ванева, Основател и директор комуникация 3CON
· Как да аранжираме и модерираме пространството за постигане на целите на събитието, Марина Григорова, Основател My Event Academy
· Какво е значението на звука и светлината?
· Какво е важно да знаем заставайки пред камера, различно от присъствието ни лице в лице?
· Как да използваме езика на тялото?
· Какви послания носи външния вид на лектора / водещия?
· Какви са успешните модели в общуване с аудиторията?
· Как протича Networking при онлайн събитието?
>> КАК МЕЖДУНАРОДНИТЕ КОНФЕРЕНЦИИ СЕ ПРЕВЪРНАХА В ОНЛАЙН ФОРМАТИ? Гост-лектор: Юлиян Ефтимов – Маркетинг и търговски директор, 3CON
Панел 4: ПРАКТИЧЕСКО ЗАДАНИЕ: Разработване, защита, анализ и оценка.
* Участниците се разделят на групи
23 януари 2021 – събота
30 януари 2021 – събота
10:30 – 14:30
с предвидено време за почивки