ЛЕКТОРИ

My Event Academy обединява експерти и професионалисти в сферата на събитийния мениджмънт, които предават и споделят своите знания и опит. Фокусът е върху практичните знания и умения чрез решаване на реални казуси, симулации на работни ситуации и практически задачи.

Фокусът е върху практичните знания и умения чрез решаване на реални казуси, симулации на работни ситуации и практически задачи.

Photo rectangle - Desi

“В събитията ние сме режисьори и сценаристи на едно преживяване, което създаваме за всеки един гост или участник. Организаторът на събития има отговорността да създаде всеки един детайл по такъв начин, че да поддържа интереса през цялото време, а на финала да остави у хората спомени с дълъг послевкус, които да отлежават в “избата” на позитивните моменти в живота.”

Десислава Авджиева

Десислава Авджиева е консултант в направление личен и бизнес бранд, както и организиране на събития. Можете да я срещнете като водеща на различни събития, говорител, лектор и бизнес ментор. Консултира, както малък, среден и големи бизнеси в направление маркетинг, ПР и реклама, така и хотели, които искат да се развият като локации за събития.

От 21 години се занимава с маркетинг, ПР и реклама. Благодарение на натрупания през тези години опит от 2018 г. консултира бизнеси, както за управление на бизнес процеси, така и за маркетинг, ПР, реклама, личен и бизнес бранд.

Отделно от това, вече почти 15 години управлява рекламна агенция Алтърнатив Адвъртайзинг, на която е основател. Агенцията се занимава с най-разнообразни дейности – създаване на бранд идентичност, комуникационни стратегии, концепции и организиране на събития, както и иновативни събития, с включени елементи на  виртуална и добавена реалност и събития с преживяване. Освен събития на клиенти, агенцията е съорганизатор на Международна бюти конференция и Форум Спокойни бебета.

През 2020 г. е поканена да стана част и от Управителния съвет на Асоциация на жените предприемачи в България – „Селена“ на позиция заместник-председател, а към днешна дата вече съм неин председател. Организира 5 поредни години Международен ден на жената предприемач в България.

От 2020 година е един от основните лектори, участвали още от създаването на Първата практическа академия за събития.

Желанието да предава наученото не спира дотук и тя създава заедно с Виолета Мачева, BrandSuccess – Академията за личен и корпоративен бранд. Мастър Майнд  обученията, които провеждат там, са фокусирани върху ефективното развитие на личния бранд с доказани практически подходи, както и върху свързването му с бизнес бранда чрез комуникация онлайн и офлайн.

Антония Керчева

Антония Керчева е организационен консултант и работи с лидери и организации за изграждане на култура, ориентирана към благосъстоянието на хората, и развиване на устойчиво и отговорно управление.

Антония е експерт по маркетинг и комуникации със 17 годишен опит в управление на публична дейност, и комуникации на национални и международни дружества, и организации. Участвала е в реализацията и управлението на над 500 национални и международни събития, с участници от 20 до 12 000 души.

Антония има 5 годишен опит като обучител и треньор в провеждането на индивидуални и групови програми за развиване уменията на емоционалната интелигентност по системата EQ-i 2.0 – водещия световен модел за измерване коефициента на социална и емоционална интелигентност, научно валидиран от Multi-Health Systems Inc.

Понастоящем нейната работа е фокусирана върху изграждането на приобщаваща култура и хармонични екипи чрез подобряване на свързаността, благосъстоянието и психологическата безопасност, както и създаването на благоприятен организационен климат. Антония подкрепя стремежа на организации и лидери за хармонизирано управление на човешкия, природния и финансовия капитал.

AI0A8995

“В Академията се стремя да намираме пресечните точки между динамичния свят на управлението на събития и неотложната нужда от устойчиви и отговорни практики. Вярвам, че това подкрепя участниците в техния стремеж да създават смислени преживявания за хората и събития, които насърчават обществото в неговите каузи и решават сложните проблеми пред света, в който живеем и работим“.

Nadia 2

„За мен специалните събития са най-важната част в общуването на бранда с неговите клиенти и партньори. Те са ключов елемент за предаване на конкретни послания към определени целеви аудитории, за генериране на нови контакти, нови възможности и обмяна на идеи и опит. Всеки процес на създаване, комуникиране и организиране на събитие е прилив на енергия, вдъхновение и страст!“

Надежда Ванева

Надежда е основател и директор комуникации в маркетингова агенция 3CON. Журналист и рекламист с повече от 15 г. опит в организирането на специални бизнес събития. Тя е единственият български комуникационен експерт, чийто опит и случаи от практиката са включени в сборника за 2017 г. на американското издание PR News.

Лектор на TEDx Sofia University 2019, участник в редица семинари и специализирани конференции, докторант „Невербална комуникация“ към Философски факултет на СУ.

От 2018 г. е директор консултант в BNI България – част от най-голямата международна нетуъркинг организация.

Член на Асоциацията на жените предприемачи СЕЛЕНА, на Управителния съвет на Българо-румънска търговско промишлена палата за мандата 2018 – 2022 г. и Председател на УС на Българо-Черногорска търговско промишлена палата.

ГОРАН ЙОРДАНОВ

Горан Йорданов е магистър по хотелиерски мениджмънт с получено отличие от „Manchester Metropolitan University” и е член на престижни организации в тази област, а първите 2 години от Бакалавърската си степен е завършил в Cezar Ritz College в Швейцария, едно от най-ценените учебни заведения за работа в сферата на туризма и обслужването в света.

Понастоящем Горан е Регионален Директор за Централна Европа и Кавказкия към Sommet Education. Също така кариерата му в миналото е преминала и през известни хотелски вериги като Hyatt и Mandarin Oriental.

Kaто гост-лектор е обучавал хотелиери, предприемачи и млади хора в различни държави и на различни езици за организации като Junior Achievement, HIM, Hotel Institute Montreux, HRC Culinary Academy България, Unilab Ukraine и други.

Сферите, в които непрестанно се развива и предава знанията си са обслужването, лидерски умения, управлението на кадри и мотивацията. Горан е сертифициран обучител на принципите на Стивън Кови и изучава, както и прилага 7-те Навика на високоефективните хора, система, която е убеден, че трябва да бъде преподавана навсякъде от бизнес практици и вдъхновители.

Харизматична и енергизираща личност с богат опит, който иска да предаде.

Automate the boring, humanise the exceptional” – Горан Йорданов вярва, че в съвременните събития и хотелиерската индустрия като цяло предстои огромна метаморфоза предизвикана от новите технологии като изкуствен интелект, виртуална реалност и др. Цитатът, на който се спира, изразява силната надежда, че тази технологична революция ще помогне да освободим време за създаването на истински значителни и запомнящи преживявания и чисто човешки отношения с клиента. Именно заради тази визия, Горан продължава да се занимава и с лекторство, с вярата, че ще спомогне тази индустрия да остане предимно “човешка”.

IMG_9518

КРИСТИНА КЪНЕВА

Кристина е съосновател, бизнес и маркетинг консултант в маркетингова агенция Tingle Мinds.

Тя има 20-годишен опит в сферата на маркетинга. Работила е над 15 години в Coca-Cola и P&G, и познава тайните на големите марки. Днес използва опита и знанията си да помага на фирми и хора с идеи, готови за следващото ниво в бизнес развитието си.

Всичко е за онези 10 минути точно преди да започне събитието. Този прилив на адреналин е пристрастяващ. И за онези 10 минути точно като свърши събитието, когато осъзнаеш колко добре е минало. Тази уникална комбинация от щастие и умора е уникална.”

 

надя МАРИНОВА

Основател на b2b Media, b2b Magazine, biolife.bg, Manifesto.bg, b2b Legal. Инициатор на конкурса “Най-зелените компании в България”, Годишните награди на b2b Media, международната конференция “Индустрия и иновации”, “Smart buildings, Smart cities, Smart economy”, наградите Employer Branding Awards, Технологичният форум Sharks in IT и много други национални и международни събития. Мениджърският й опит в областта на медиите включва престижни позиции, като гл. редактор на Darik Radio Burgas, зам. главен редактор на в -к “Пари”, директор икономически предавания на TV Bulgaria On Air и Re:TV, гл. редактор на предаването “Оригиналът” по ТВ 7 и др.

Надя е с юридическо и журналистическо образование, както и дипломи от London School of PR и Columbia Business School в Ню Йорк и др. Завършила е множество специализации по маркетинг, PR and reputation management, Crisis Management, Media Evaluation, Corporate identity, Brands and brand management.

Надя има 25-годишен опит в областта на медии, маркетинг, бранд мениджмънт, ПР, комуникации и управлението на телевизионни и радио програми, продукции, печатни издания, онлайн медии, продажби, събития с национален и международен характер и маркетинг на национално и регионално ниво.

 

“Събитията предоставят уникална възможност за човешко взаимодействие, което в нашия свят е все по-застрашено от изчезване с навлизането на дигиталните образи и аватари, с преминаването към изцяло онлайн ивенти и с прехвърлянето на всички процеси извън реалния свят. Ролята на мениджърите на събития ще се усложни с това не само да организират събитие, но да намерят начини за ефективен нетуъркинг между участниците.”

Photo Yuli - web

ЮЛИЯН ЕФТИМОВ

Юлиян е основател и директор маркетинг и бизнес развитие в маркетингова агенция 3CON. Преди създаването на 3CON e работил в сферата на маркетинга и продажбите на сектори като  телекомуникациите и сателитната навигация.

Член на Управителния съвет на Българо-румънска търговско промишлена палата, член на УС на Българо-Черногорска търговско промишлена палата, част от журито на наградите на b2b през последните 7 години.

„Планирането на събития е енергизиращото изкуство на хореографията на хора и дейности, за да се създаде шоу, което създава спомени за цял живот. Допълнителен бонус за тези, които обичат да пътуват, то предлага невероятна възможност да се пътува до луксозни хотели, интересни нови места и срещи с оратори и участници от цял свят.

В същото време планирането на събития е стресиращата работа за планиране на срещи или събития и може да бъде много труден избор за кариера. Организаторите трябва да изпълняват няколко задачи наведнъж, да се сблъскват с многобройни срокове и да организират дейността на много различни групи хора. Планирането на събития в повечето случаи включва и двете мнения, посочени по-горе. Това е стресираща и напрегната работа, която води до загуба на сън, килограми и личен живот. Резултатът е щастливи клиенти, усмихнати лица, безброй благодарности и тишина в края. Не бихме го сменили за нищо на света!“

светослава стоянова

Светослава Стоянова е организационен консултант индивидуален и екипен коуч с богат опит в различни сфери, включително медии и комуникации, предприемачество и неправителствени организации. Тя притежава акредитации като коуч от Международната коучинг федерация и е сертифицирана за екипен коучинг с фокус върху решенията. Също така, тя има допълнителни квалификации в кариерен коучинг, бизнес интуиция, невро-лингвистично програмиране, позитивна интелигентност и благополучие в професионалния живот.

Светослава притежава магистърска степен по Стопанско управление и специализация в HR управление и лидерство. Професионалният й опит се разпределя на три области: медии и комуникации, предприемачество и неправителствени организации, където тя е заемала водещи роли и участвала в организирането на събития. Макар да не вижда себе си като експерт в тази област, има богат опит, който да сподели.  Понастоящем е външен консултант по стратегически партньорства и специални проекти и събития на Джуниър Ачийвмънт Европа.  

Със своята организация, New Mindset Coaching & Training, Светослава сътрудничи в създаването на различни иновативни продукти и програми за развитие и подобрение на професионалната и лична ефективност, включително бордна игра за превенция на бърнаут, мобилна коучинг апликация и тренингови програми за менторство и баланс между работа и личен живот.

В личен план Светослава е майка на близнаци и живее със семейството си в Брюксел, Белгия.

 

„Всеки ден в живота ни е събитие. Понякога сме участници, понякога сме организатори. От която и страна да се озовем, важното е винаги да подхождаме с намерение, позитивизъм и благодарност.“

Tsveti rectangle

“Да работиш в сферата на събитията е непрестанен творчески процес, който често те зарежда с определен тип адреналин – вероятно пристрастяващ. Адреналинът се засилва от постигнатото, защото резултатът тук винаги може да бъде видян, изживян или споделен. Радвам се, че My Event Academy ми даде шанс да се срещна с хора, носещи подобен тип заряд и страст, а също и че опитът ми в тази област може да бъде споделен. Успех на всички, които преминат през обучението!”

ЦВЕТЕЛИНА ГРОЗДАНОВА

Цветелина Грозданова е партньор в “Пуко Енд Пука Ейджънси” / Coco Agency (cocoagency.bg) – компания, занимаваща се с организиране и популяризация на големи събития на международно ниво, както и мениджър бизнес развитие и бранд развитие на Launchee (launchee.space) – водещ доставчик в България на услуги в областта на домакинство и организиране на хибридни събития и стрийминг на събития на живо от всяка локация.

Цветелина Грозданова работи в областта на създаването и управлението на събития повече от 15 години. Неин фокус са планирането, комуникацията, промотирането, развитието на концепции и брандове, ПР-дейността и КСО на компаниите. През последните 3 години тя отговаря за бизнес развитието на Launchee – пространство за събития в центъра на София, специализирано в организирането на онлайн, хибридни и физически събития, както и в живото излъчване на събития от всяка локация. Работила е с международни екипи на територията на България, Украйна, Полша, Латвия, Саудитска Арабия по редица проекти в сферата на развлеченията, спорта и културните събития.

Цветелина е и съ-основател на проекти като международните образователни пътуващи изложби: Living Dragons, Living Dinosaurs, Living Robots, музикалните проекти Teren Music, I love the 90s, Festival of Colours, Share & Inspire, Live Music Now Bulgaria. В момента неин фокус са инициативи, които допринасят за по-добро общество и по-щастливи деца 🙂

теодора добрева

Теодора Добрева организира и популяризира едни от най-мащабните бизнес и кариерни събития в България през последните 10 години. Разширява експертизата си и специализира в събития за employer branding, привличане и задържане на хора. Често намира вдъхновение в спортни събития, заради което е участник и организатор на част от тях.

Теодора Добрева отговаря за рекламата и организацията на най-голямото кариерно експо на Балканите, което се провежда в Зала “Арена Армеец”, Career Show. През последните 4 години фокусира усилията си върху правилното позициониране на бранда, разрастване на разпознаваемостта му и привличане на правилната целева група.

Част е от организацията на най-големия конкурс за събития в света, Eventex Awards, в който ежегодно се включват 500-те най-добри PR агенции в света. Някои от събитията, които оценяват, са Евровизия, Световно първенство по футбол, както и редица други международни фестивали и концерти.
Теодора има опит и като организатор на бизнес семинари със световноизвестни лектори като Брайън Трейси, достигащи до 1000 участници.

Теодора притежава бакалавърска степен по Управление на туризма (Конгресен туризъм) и магистърска степен по Бранд билдинг и Бранд мениджмънт. Има допълнителни квалификации в сферата на маркетинг и рекламата, както и редица сертификационни курсове от MPI (Meeting Professionals International) и CMP (Certified Meetings Professional).

 

My Event Academy е програмата, в която мечтаех да се включа в началото на кариерата ми. Смятам, че може да спести на човек години в лутане и търсене на правилния път. Надявам се след този курс, студентите да излязат по-уверени и склонни да рискуват, тъй като само тогава се случва магията на запомнящото се събитие.”

Nia Petrova-2

“Bringing your visions to life with every event.”

НИЯ ПЕТРОВА

Ния Петрова е завършила „Социални дейности“ с профил Клинична социална работа в Софийски университет “Св. Климент Охридски”. Започва да работи в сферата на социалните дейности още в гимназията, когато става доброволец към Младежкия български червен кръст. По време на работата си там организира семинари, лагери, обучения и работи директно с потребители на социални услуги.

Ния Петрова е била част от екипа на So Alive Music Conference, където е участвала в организирането на събития и концерти за различни социални проекти.

Към момента, Ния e председател на сдружение Пробудник, където организира и провежда много обучения и събития в София и страната.

Успоредно с тези дейности, Ния развива кариерата си на певица. Тя притежава уникален музикален талант, а през 2018 година – става победител в „Гласът на България“.

иван маджаров

Иван Маджаров завършва бизнес-администрация (бакалавър) и икономика на туризма (магистратура).

Основател е на компанията за организация на събития „Нон Блу“.

В годините след основаването си компанията работи с изключителни клиенти, създавайки едни от най-запомнящите се и престижни събития в България.

Клиенти на компанията включват: Кока Кола, Фикосота, Мкар – BMW, Ролс Ройс, Порше (Оркид спортс Карс), Хайнекен, Уърпуул, Тефал, Avon.

 

 „Ние вярваме, че всяко събитие е различно само по себе си. Моделът на успешните обаче, е един и същ..“

Photo Niki

Да си измиеш зъбите без паста за зъби, е като да организираш събитие без да имаш дигитална стратегия за него! Моооже… но в устата си след това ще имаш горчив вкус!”

николай йоргов

Николай Йоргов е маркетинг консултант с повече от 13 години опит в маркетинговото и бизнес развитие на водещи компании и продукти. През годините е бил основна част от няколко големи агенции.

Работил е за брандове и компании като Procter & Gamble, Coca-Cola, Mondelez (Kraft Foods), Nestle, L’Oreal, Ficosota, NOVA Broadcasting Group, Volvo Trucks и много други.

От 7 години успешно управлява и развива собствена маркетингова агенция за персонализирани online & offline решения – Stellary.

Силно вярва, че всеки бизнес може да печели от интернет, стига да знае къде, кога и как да се фокусира. С други думи – да има точната стратегия и изпълнение.

ВЕСЕЛИН СТОЯНОВ - ЛИНО

Веселин Стоянов – Лино завършва Актьорство за драматичен театър в НАТФИЗ “Кръстьо Сарафов”, но в последните 12 години се развива в сферата на ивент мениджмънта.

Той започва да организира първите си събития за деца под формата на детски тематични партита още през студентските години, след което се впуска в предизвикателството да менажира комеди група.

През 2017 г., Лино заминава за Англия, където вижда сериозен проблем в организирането на събития за българската общност. Живеейки близо 3 години в Лондон – той успява да организира едни от най-грандиозните събития за българи в чужбина – Слави Трифонов, Шоуто на Рачков, Вражалец и още над 40 заглавия.

В България – освен като Ивент мениджър, Лино се развива и като продуцент – Sketch Banda и др.

“Формулата за успешно събитие е мисълта за детайла, както и наличието на критичен минимум от всеки компонент, необходим за реализиране на събитието”.

Photo Stasi

СТАНИСЛАВА СИМИДЧИЙСКА

Станислава Симидчийска е завършила Българска филология в Софийския университет “Св. Климент Охридски”, както и магистратура Журналистика и медии в същото висше учебно заведение.

От 2010 година работи в медии, като е заемала позициите редактор в дамски сайт, отговорен и главен редактор в модни онлайн платформи.

Заедно с Константин Симидчийски е съосновател на копирайтинг агенция CopyVibes и медийна група сайтове.

Има една поговорка: “Думите са като водата. Дори и да бъдат спрени, те ще намерят своя начин да изтекат.” Бих добавила – и да създадат магия, ако се използват правилно.

ТАНЯ ТЕРЗИЙСКА

Таня Терзийска е “свързващ човек” с високи нива на любопитство към хората и ентусиазъм към всичко, с което се захване . Таня предпочита да се занимава с разнообразни проекти и избягва по всякакъв начин рутината в работен план.

Таня Терзийска е създател на формата „Кариерна закуска“, кариерен консултант с повече от 12 години. Притежава магистърска степен по Кариерно консултиране и международен сертификат за кариерни консултанти GCDF. Има редица специализации в Швейцария, Германия, Гърция и Швеция. Участва в различни международни проекти за стимулиране на кариерното развитие.

Стартира дейността си като кариерен консултант през 2010 г. като организира различни събития и помага на ученици да изберат кариерната си посока.

Следват разнообразни проекти, които включват издаване на аудио книги, изграждане на дамски общности и организиране на събития.

През 2019 г. в стартира дейността на WORKY – споделен офис в София. Началото е изпълнено с цветя, рози и позитивни очаквания. Всичко върви прекрасно до март 2020 г. Следват предизвикателни дни, трудни решения, примесени с професионално прегаряне и високи нива на стрес.

Днес, Таня организира месечното събитие за резюмета на бизнес книги BookTalks. Помага на професионалисти в различни сфери да управляват кариерата си и да развиват пълноценни мрежи от контакти.

През 2022 г. стартира подкаста за кариерни промени oтначало.

“Организирайте събития за хората, за които са насочени. А не, за да храните собственото си его.

Мислете и се водете от нуждите, интересите и ползите на вашата аудитория. Успехът ви ще е гарантиран.”

Nikola Totuhov

“Виртуалната реалност (VR) дава възможност на събитийния мениджмънт да пресъздаде дадена ситуация виртуално, без дори да е нужно да се сблъсквате с нея в реалния свят.”

НИКОЛА ТОТУХОВ

Никола определя себе си като иновативна личност с творческа душа, който обича да работи върху VR и AR проекти. Харесва предизвикателството от това да изследва нови технологии и използването им за развитие на иновативни решения, които адресират най-трудните предизвикателства в индустриите.

През последното десетилетие е разработвал иновативни продукти в сферата на маркетинга и рекламата и по-специално в сферата на събитийния мениджмънт. В този период е имал възможността да работи с големи имена като Volvo, National Geographic, Philip Morris, Coca Cola, McDonald’s и много други малки, но не по-малко важни клиенти.

КРИСТИНА КРЪНЧЕВА

Кристина Крънчева е международен консултант по корпоративен етикет и протокол, основател и управител на СМ Consulting. Завършила е швейцарското училище за етикет и международен протокол Institut Villa Pierrefeu. Има лиценз за консултант по корпоративен етикет и международен протокол от The Protocol School of Washington®, САЩ, както и за имидж консултант от London Image Institute®. От 2014 г. придобива и лиценз за България от Speakers Training Camp®, САЩ.

През 2016 г. Кристина Крънчева стана Executive Coach на Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching.

Кристина Крънчева е известен лектор с повече от 14-годишна практика. Нейните обучения и семинари се ползват с изключително голям интерес. По време на мандата на служебното правителство през 2013 г. Кристина е експерт по корпоративен етикет и протокол в Министерски съвет.

Кристина Крънчева е автор на множество публикации в медиите. През месец април 2013 г. излезе на пазара второто преработено и допълнено издание на книгата й „Бизнес етикет“ (изд. „Изток-Запад“). 

“Външният вид и имиджът определят нашия личен и професионален успех. Продуктите и услугите се продават винаги последни!”

Photo Neli Georgieva

НЕЛИ ГЕОРГИЕВА

Нели завършва Психология със специалност Организационна психология в НБУ. Тя е ръководител на проекти и обучител в Training Academy, като важен фокус на работата й като обучител е да използва съвременни методи на обучение, наблягащи преди всичко на практическата насоченост на придобиване на знания и умения на обучаемите.

Като ръководител на проекти през последните години, Нели работи с водещи компании като HAPPY и Еконт Експрес, по изграждането и въвеждането на вътрешен стандарт за комуникация и обслужване на клиенти, както и провеждането на редица обучения по него. Успоредно с това е Мениджър Бизнес развитие в Training Academy – управлява комуникацията с ключови клиенти, ръководи екип от хора, който създава и модернизира нови обучителни модули и програми.

иРИНА СТЕФАНОВА

Ирина има богат опит (18 години) в изграждането на брандове и ръст на пазарен дял и продажби, в които е пряк участник на ниво концепции и имплементация. Като мениджър маркетинг и комуникации в Ред Бул е управлявала едни от най-мащабните събития в България – първото и второто състезание Soapbox race 2014 и 2018, Flugtag Varna 2016 , Car Park Drift 2013, Flying Bach и всички събития от 2013 – 2019г. Като бранд мениджър в Перно Рикар, реализира множество консуматорски промоции и бенчмарк събития за марките Beefeater (London Dress Code от 60-те години до Днес), Havana Club (Libertad de Musica), Ricard, Malibu (промоции), Абсолют (Absolut Rock Launch Event),  Балантайнс (Red Hot Chilli Pipers Big Apple) – от 2004 до 2012г.

Развива и две български крафт бири 2020 до 2022, и реализира специалните им събития и изяви по фестивали. Креативни идеи, които е реализирала за корпорациите и брандовете са: London Dress Code – модата в Лондон от 60-те години до днес, JOURNEYversity – практически университет за журналисти; Балкониерство – онлайн фотоконкурс по време на ковид-19, Libertad de Musica – свободата да танцуваш. 

“Ние не можем да ръководим посоката на вятъра, но ние можем да приспособим платната си” – Джими Дийн

Как генерираме и използваме нашата енергия, определя нашето благосъстояние, здраве и успех. Действията обуславят успеха, но действията изискват здраво тяло и здрав дух, който е във владението на нашите мисли. На това как управляваме себе си и реакциите си спрямо външните фактори, в какво вярваме и как работим по нашата енергийна настройка.

 

“За да постигнем успех, на първо място трябва да вярваме, че можем” – казва Никос Казандзакис.

И освен да вярваме в себе си, пътят да подобрим нещата е: “by design” – съзнателно , а не “by default” – автоматично.