ПРОФИЛИРАН клас

ОНЛАЙН СЪБИТИЕ
Каним Ви да заявите интерес към третото издание на Профилиран клас: Онлайн събитие, за което предстои да обявим дата. Групите са ограничени до 20 души с цел осигуряване на по-ефективна среда за обучение на участниците.

КАКВО ДРУГО ЩЕ НАУЧИТЕ?

предстои нова дата

Панел 1: МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА НА ОНЛАЙН СЪБИТИЕ, Гост-лектор

·        Как да привлечем аудитория онлайн и Как ефективно да промотираме онлайн събитие в дигитална среда?

Кои дигитални канали да използваме, за да продаваме събитията си? Колко време да си предвидим за промотиране на различни събития? Добри работещи практики за дигитална комуникация.

·        Как да измерим успеха на онлайн събитието?

 >> ЛЮБОПИТНО от първа ръка: Как мащабно офлайн събитие преминава в ОНЛАЙН? Теодора Добрева, Carrier Show

 

Панел 2: ДИЗАЙН И СЦЕНАРИЙ НА ОНЛАЙН СЪБИТИЕ, Лектор: Десислава Авджиева, Основател Alternative Advertising

·        Какви са стъпките в организацията на онлайн събитие?

·        Как да създадем запомнящи моменти в онлайн събитие?

·        Платено или безплатно да бъде нашето събитие?

·        Как и коя онлайн платформа да изберем за целите на планираното събитие?

предстои нова дата

Панел 3: СЪЗДАВАНЕ НА АТМОСФЕРА. ЕЗИКЪТ НА ТЯЛОТО. ВЪНШЕН ВИД НА ЛЕКТОРА, Лектор: Надежда Ванева, Основател и директор комуникация 3CON

·        Как да аранжираме и модерираме пространството за постигане на целите на събитието, Марина Григорова, Основател My Event Academy

·        Какво е значението на звука и светлината?

·        Какво е важно да знаем заставайки пред камера, различно от присъствието ни лице в лице?

·        Как да използваме езика на тялото?

·        Какви послания носи външния вид на лектора / водещия?

·        Какви са успешните модели в общуване с аудиторията?

·        Как протича Networking при онлайн събитието?

 >> КАК МЕЖДУНАРОДНИТЕ КОНФЕРЕНЦИИ СЕ ПРЕВЪРНАХА В ОНЛАЙН ФОРМАТИ? Гост-лектор: Юлиян Ефтимов – Маркетинг и търговски директор, 3CON

 

Панел 4: ПРАКТИЧЕСКО ЗАДАНИЕ: Разработване, защита, анализ и оценка.

* Участниците се разделят на групи


 
ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ ТОЗИ ПРОФИЛИРАН КЛАС?
    • Собственици на малък и среден бизнес;
    • HR-специалисти, които организират фирмените събития;
    • Търговци, маркетолози, PR специалисти, Бранд мениджъри, Ивент мениджъри;
    • Фрийленсъри, работещи в областта на маркетинг, реклама, PR;
    • Представители на НПО организации;
    • Търговци в МЛМ копмании;
    • За всички, които искат да научат повече за това как да правят по-качествени и запомнящи се ОНЛАЙН събития.
  •  

ВОДЕЩИ ЛЕКТОРИ

ГОСТ-ЛЕКТОРИ

такса за участие

 ДАТИ ЗА ОНЛАЙН ПРОВЕЖДАНЕ:

ПРЕДСТОИ ДА БЪДАТ ОБЯВЕНИ!