Първият учебен модул на My Event Academy започва на 21 Октомври.
Обучението в My Event Academy предлага възможност за присъствена и онлайн форма и се провежда в партньорство с Международното Висше Бизнес Училище (МВБУ), акредитирано висше учебно заведение, с близо 30 години опит в образованието. Академията е първата в България обучителна програма за събитийни мениджъри.
Програмата включва 9 модула – лекции и практически задачи: Въведение в света на Ивент мениджмънта; Създаване на събитие; Създаване на събитие за клиент; Маркетинг на събитие; Бюджет на събитие; Работа с подизпълнители; В деня на събитието; Професията Ивент мениджър; Бъдещето на Ивент мениджмънта.
Всеки участник, който завърши основен клас – базово ниво, получава сертификат от Академията и ще има възможност да продължи с ниво Практик и да получи официална Диплома за професионална квалификация.
Обучението е насочено към настоящи и бъдещи събитийни мениджъри, които са избрали тази динамична и бързоразвиваща се професия и искат да надградят своите знания с най-актуалните тенденции и към любители, които имат интерес да организират събития от личен характер. My Event Academy е подходяща и за всички, които искат да научат как се случват събития в офлайн и онлайн среда и търсят иновативни решения при провеждане на събития.
„Академията ни е специална, защото в нея сме покани хора с опит, практици, които по най-добрия начин могат да предадат знания и умения не само на бъдещи събитийни мениджъри и специалисти в индустрията, а и на обикновени любители на събития, които искат да научат повече за това, което обичат да правят.” – споделя инициатора на проекта Марина Григорова.
Тя има десетгодишен опит като организатор на различни събития – обучения, семинари, детски еколагери, конференции за насърчаване на четенето. Реализирала е проекти за Центъра за развитие на човешките ресурси, Прокуратурата на Република България и Денят на Жената предприемач.
Основните лектори в модулите на My Event Aademy са Десислава Авджиева – основател и оперативен директор на агенция Alternative Advertising, агенция за иновативни събития, включително с виртуална и добавена реалност; Кристина Кънева – бизнес и маркетинг консултант в Tingleminds.com, с над 15 години опит за марките Coca-Cola и P&G; Надежда Ванева – основател и директор комуникации в маркетингова агенция 3CON, агенция за цялостни комуникационни решения и организатор за множество бизнес събития и Антония Керчева – с дългогодишна експертиза в областта на конгресния мениджмънт и управлението на бизнес събития, треньор по емоционална интелигентност и мотивационен коуч. В последните 17 години е управлявала успешно над 500 събития за повече от 240 национални и международни организации. Във всеки един от модулите ще се включват гост лектори – практици с доказан опит в своите области. За максимално ефективно обучение е предвиден максимален брой участници – до 25 участници за офлайн форма на обучение и до 35 за онлайн форма.
Обучението стартира на 21 Октомври 2020 и ще продължи до 20 Февруари 2021 г., а занятията ще се провеждат офлайн в сградата на МВБУ, адрес: София 1407, ул. Винсент ван Гог 7 и онлайн в платформа на МВБУ, виртуална стая My Event Academy.